خنگ


سیـــبِ ســبزم

ول کن!

حسم بهش متفاوته .اگه بخوام تو چند کلمه توصیفش کنم : خنگ، عصبی ،خیانت کار 

هیچوقت نفهمیدم دوسم داره یا نه اما از این مطمئنم که بهم وابسته اس 

شدید به من اعتیاد داره اما اعتیادش از سمت تنهاییه 

جوری ک اگه جای من یکی دیگه باشه واسش فرقی نداره فقط میخواد که یکی باشه!!!! 

همیشه با خودم میگم چی میشد میموند واسم چی میشد خیانت نمیکرد چی میشد منو واسه خودم میخواست 

چرا بهم نمیخوریم؟ عمیقا دوسش دارم .. زندگیمه 

اما همش ازش دوری میکنم چون میدونم واسم سمه 

کنکورمو تباه کرد .

بخاطرش به خ.ا دچار شدم 

افسردگی گرفتم 

و ...

اما هنوزم صداش .صورتش .اون هیکلش .

همشو دوس دارم 

دلم میخواد تو بغلش بخوابم 

هرچند به تاریخ ۱۱ شهریور ۹۹  کات کردیم و قسم خوردم ک دیگه بر نگردم اما دیدنش آرزومه 

حیف ک آدم اشتباهی بود حیف ک مثل من مشتاق نبود 

.....

‌.‌‌‌...

 

وای از زن عاشق

گناهان و زشتی های معشوقش راهم میپرستد...

در آن حدی که خود مرد هم نمیتواند خیانتش را بدان گونه که زنی عاشق برایش تبرئه میکنه، تبرئه کند.....

وای از من عاشق...

  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 آذر 1398برچسب:,ساعت 19:43 توسط سیبِ سبزم| |


Power By: LoxBlog.Com